google-site-verification: googledc68920579b21f39.html

Dogodki

LETNA ŠOLA V NARAVI, ČETRTEK

Zjutraj smo se nekateri vstali ob 5.00. Nato smo se odpravili na Televrin. Druga skupina se je vstala kasneje, ker je odšla na krajši pohod na Vidikovac. Ko smo prišli… Beri dalje ->

LETNA ŠOLA V NARAVI, SREDA

Zbudili smo se zgodaj zjutraj in odšli izmerit temperaturo morja. Po merjenju smo se odpravili na jutranjo telovadbo. Sledil je zajtrk in prvi del lokostrelskega tekmovanja po skupinah. Vmes smo… Beri dalje ->

LETNA ŠOLA V NARAVI, TOREK

Danes smo se zbudili ob 7.15. Najprej smo imeli zajtrk. Nato smo odšli plavat. Nekateri so plavali vse do boj, nekateri pa so uživali v sončenju. Potem smo odšli v… Beri dalje ->

LETNA ŠOLA V NARAVI, PONEDELJEK

Danes smo se zjutraj zbudili in imeli jutranjo telovadbo. Tekli smo do plaže, kjer smo se razgibali. Nato smo imeli zajtrk. Po njem smo si uredili hiške. Odšli smo na… Beri dalje ->

LETNA ŠOLA V NARAVI, NEDELJA

V nedeljo, 16. 6. 2019, smo se ob šesti uri zbrali pred šolo in počakali na avtobus, ki nas je odpeljal novim dogodivščinam naproti. Celo pot smo bili nestrpni, da… Beri dalje ->

SPREJEM DRUGOŠOLCEV MED MLADE ČLANE RDEČEGA KRIŽA

Vsako šolsko leto na naši šoli sprejmemo drugošolce med mlade člane Rdečega križa Slovenije. Iz njihovega pogovora razberemo, da vsi dobro vedo, kakšno je delo mladih v tej veliki človekoljubni… Beri dalje ->

“ČEZ DRN IN STRN” – TABOR IZBIRNIH PREDMETOV

V petek, 7. in soboto, 8. junija, smo za učence izbirnih predmetov Šport in Turistična vzgoja organizirali tabor, ki smo ga poimenovali “ČEZ DRN IN STRN”. Tabor je potekal v… Beri dalje ->

NA NAŠI ŠOLI IMAMO DRŽAVNEGA PRVAKA V SKOKU V VIŠINO

V sredo, 5. 6. 2019, je potekalo šolsko državno tekmovanje v atletiki, na katerem so sodelovali tudi učenci naše šole. Z najboljšim rezultatom v skoku v višino za mlajše dečke… Beri dalje ->

PO GORENJSKI – ZAKLJUČNA EKSKURZIJA, 9. R.

V petek, 31. maja in soboto, 1. junija 2019 je potekala dvodnevna zaključna ekskurzija za učence 9. razreda. Spoznavali smo naravne in kulturne znamenitosti Gorenjske ter se preizkusili v adrenalinskih… Beri dalje ->

CEGU POD LONEC, FIŽOLČEK V NAROČJE, GREMO V PODBOČJE

V petek, 17. maja 2019, je v Viteški dvorani Posavskega muzeja Brežice v sodelovanju s Turističnim društvom Podbočje in Turističnim podmladkom Osnovne šole Podbočje potekala prireditev CEGU POD LONEC, FIŽOLČEK… Beri dalje ->

LEVČKOV TABOR, 1. RAZRED

Najprej smo bili v jutranjem varstvu. Nato sem odložila prtljago. V jedilnici nas je čakala malica. Pred šolo nas je čakal bus in smo prišli v živalski vrt. Najprej smo… Beri dalje ->

LEVČKOV TABOR, 2. RAZRED

V šolo smo prišli s kovčki in spalnimi vrečami. Potem smo šli na šolsko malico. Odšli smo na avtobus. Peljali smo se proti Ljubljani. Prišli smo v živalski vrt. Pojedli… Beri dalje ->

NOČ KNJIGE

V torek, 23. aprila, smo se tudi na naši šoli pridružili projektu Noč knjige in obeležili Svetovni dan knjige. Sodelovalo je 15 učencev od 7. do 9. razreda. Pred večerjo… Beri dalje ->

ZAKLJUČEK BRALNE ZNAČKE

V sredo, 17. aprila, smo uradno zaključili letošnjo sezono Bralne značke. Gostili smo slovenskega pisatelja, prevajalca, igralca, raperja, komika in podcasterja Boštjana Gorenca Pižamo. Na prireditvi za vse učence šole… Beri dalje ->

IZDELOVALI SMO HLADILNE TORBE

V četrtek, 11. 4. 2019, smo imeli v šoli tehniški dan, na katerem smo izdelovali hladilno torbo in delali poskuse. Zjutraj sem se vstala in vzela manjšo torbo. Notri sem… Beri dalje ->

INTENZIVNE PEVSKE VAJE

Pevke mladinskega pevskega zbora OŠ Podbočje smo se  v petek, 5. 4. 2019, odpravile na dvodnevne intenzivne vaje v OŠ Jožeta Gorjupa Kostanjevica na Krki. Skupaj s pevkami OŠ Kostanjevica… Beri dalje ->

OBMOČNA REVIJA OTROŠKIH PEVSKIH ZBOROV

Naše pevke in pevci otroškega pevskega zbora so zapeli na reviji otroških pevskih zborov, ki je bila v Kulturnem domu Krško v četrtek, 28. marca 2019. Pevke in pevci so… Beri dalje ->

USPEŠNO MEDGENERACIJSKO BRANJE

Konec marca smo na naši šoli zaključili z drugo sezono druženja v projektu Medgeneracijsko branje. Letos je sodelovalo 11 učencev in 6 staršev. Zadnje srečanje smo posvetili poeziji. Dogovorili smo… Beri dalje ->

OBČINSKI OTROŠKI PARLAMENT

Taj Reberšek, Maja Šoba in Zoja Iva Jurečič smo v ponedeljek, 18. marca 2019 zastopali učence naše šole na 29. občinskem otroškem parlamentu v prostorih Občine Krško. Tema naših letošnjih… Beri dalje ->

REVIJA OTROŠKIH PEVSKIH ZBOROV, 1. IN 2. RAZRED

12. marca je na OŠ Jurija Dalmatina v Krškem potekala območna revija otroških pevskih zborov. Program na tej reviji so popestrili tudi učenci 1. in 2. razreda, ki se v… Beri dalje ->

KULTURNI DAN “IGRIŠČE ZA GLEDALIŠČE”, 6. – 9. R.

V četrtek, 14. marca 2019, smo za učence od 6. do 9. razreda izvedli kulturni dan z naslovom Igrišče za gledališče. Kot smo načrtovali v letnem delovnem načrtu, je kulturni… Beri dalje ->

OPAZOVALNI SPREHOD PO PODBOČJU – DEDIŠČINA PODBOČJA

V četrtek, 7. 3. 2019, smo se učenci 3. razreda z razredničarko Renato Jurečič odpravili na opazovalni sprehod po Podbočju. Pri spoznavanju okolja smo se učili o tem, kaj je… Beri dalje ->

MALO DRUGAČNA URA ANGLEŠČINE

V ponedeljek, 4. marca 2019, smo lahko pri uri angleščine prisluhnili naravnemu govorcu ameriške angleščine. John Boyd, Američan, ki že vrsto let živi v Sloveniji, je obiskal osmošolce in devetošolce…. Beri dalje ->

ZIMSKI ŠPORTNI DAN, 6. – 9. R.

V sredo smo se učenci predmetne stopnje odpravili na zimski športni dan. Eni na drsanje, v fitnes in na tenis, druga pa smo se odpravili smučat. Bila sem med tistimi,… Beri dalje ->

PROMETNA VZGOJA “JUMICAR”, 3. – 5. R.

V torek, 26. 2. 2019, so učenci 3., 4. in 5. razreda sodelovali v izobraževalnem programu preventivne vzgoje otrok v cestnem prometu – v programu Jumicar. Program teoretično, z enournim… Beri dalje ->

TEHNIŠKI DAN “ZMESI IN ČISTE SNOVI”, 7. R.

V petek, 15. februarja 2019, so imeli učenci 7. razreda tehniški dan z naslovom Zmesi in čiste snovi. Učenci so se naučili razlikovati med čistimi snovmi in zmesmi. Spoznali so,… Beri dalje ->

NARAVOSLOVNI DAN “ORIENTACIJA”, 6. R.

V petek, 15. februarja 2019, smo imeli z učenci 6. razreda naravoslovni dan z vsebinami orientacije. Dejavnost je potekala v dveh sklopih, in sicer smo uporabo atlasa in orientacijo na… Beri dalje ->

OBISK HIŠE EU IN PARLAMENTA

V torek, 12. februarja, je ZPM Krško za predstavnike šolskih parlamentov organizirala ekskurzijo v Ljubljano. Obiskali smo Hišo Evropske unije, in sicer njen multimedijski center Doživi Evropo  ter bili deležni… Beri dalje ->

OBELEŽILI SMO SLOVENSKI KULTURNI PRAZNIK

V četrtek, 7. februarja, smo z učenci pripravili krajšo proslavo, s katero smo obeležili Prešernov dan. Nastopili so mladi recitatorji, ki so interpretirali pesmi sodobnih slovenski pesnikov, Pavčka, Grafenauerja, Lainščka,… Beri dalje ->

MLADI GENIJALCI

V ponedeljek, 4. 2. 2019, se je 6 učencev 8. in 9. razreda naše šole udeležilo delavnic v izobraževalnem središču Gen v Krškem. V sklopu tekmovanja Mladi genijalci so se… Beri dalje ->

TEHNIŠKI DAN “IZDELKI IZ UMETNIH SNOVI”

V soboto  2. 2. 2019, smo učenci 7. razreda imeli tehniški dan. Izdelovali smo uporabne izdelke iz umetnih snovi. Vsi učenci smo izdelali stojalo za epruveto. Večina učencev pa si… Beri dalje ->

TEHNIŠKI DAN “LASTNOSTI SNOVI IN NJIHOVA UPORABA”

V soboto, 2. februarja 2019, so imeli učenci 6. razreda tehniški dan z naslovom Lastnosti snovi in njihova uporaba. Učenci so spoznavali električno in toplotno prevodnost snovi, topnost snovi v… Beri dalje ->

ZIMSKA ŠOLA V NARAVI, ČETRTEK

Zjutraj nas je ob 7.00 prišel zbudit učitelj. Po zajtrku smo se hitro oblekli in pripravili smuči ter odšli na smučišče. Smučali smo dve uri in pri tem zelo uživali…. Beri dalje ->

ZIMSKA ŠOLA V NARAVI, SREDA

Kljub mrazu, ki nas je pričakal zjutraj, smo tudi danes smučali. Večina se nas je prvič peljala s sidrom, ki gre zelo hitro. Z eno skupino smo se peljali s… Beri dalje ->

PRI MEDGENERACIJSKEM BRANJU SPOZNAVALI ŽIVLJENJE IVANA CANKARJA

Na naši šoli se knjigoljubi že drugo leto družimo v okviru projekta Medgeneracijsko branje, ki ga podpira Društvo Bralna značka Slovenije. V skupino je vključenih 17 bralcev, to so osmo-… Beri dalje ->

ZIMSKA ŠOLA V NARAVI, TOREK

Po kratki noči smo pojedli zajtrk in odšli na smučišče. Nekaj časa smo smučali po areški progi, potem pa smo nekateri odšli na progo z imenom Cojzarica. Tam smo videli… Beri dalje ->

ZIMSKA ŠOLA V NARAVI, PONEDELJEK

Zjutraj smo se polni pričakovanj odpravili na pot. Peljali smo se mimo večjih mest kot so Krško, Sevnica, Laško in Celje. Na postajališču smo pojedli malico in nato kmalu prispeli… Beri dalje ->

MARKO SORŠAK – SOKI “20 ZA 20″

»Kaj se tu danes dogaja? Zbrani ste v jedilnici na neobičajen način in ob neobičajni uri. Aha. Čakate na svojo  glasbeno, pevsko in plesno točko.« Tako je začela sedmošolka Tia… Beri dalje ->

OGLED PREDSTAVE PYGMALION V ANGLEŠČINI

V sredo, 19. 12. 2018, smo si učenci v okviru dejavnosti za nadarjene skupaj z učiteljico angleščine Jasmino Sanković ogledali komedijo Pygmalion režiserja P. Stebbinga v Kulturnem domu Krško. Predstava… Beri dalje ->

GLEDALIŠKA PREDSTAVA TRIJE PRAŠIČKI

Kdo ne pozna treh okrogloličnih prašičkov, od katerih sta dva bolj veseljaške sorte, tretji pa je precej delaven in odgovoren?! In kdo ne ve, da je prav ta tretji prašiček… Beri dalje ->

DELAVNICA IZDELOVANJA ADVENTNIH VENČKOV

V torek, 27. novembra, in v sredo, 28. novembra, sta v šoli potekali delavnici izdelovanja adventnih venčkov, ki se bodo prodajali na adventnem bazarju ob dnevu odprtih vrat. Delavnici sta… Beri dalje ->

SREČANJE STAREJŠIH KRAJANOV

Leto je naokoli in spet je prišel trenutek, ko Osnovna šola Podbočje vsako leto z velikim veseljem in pričakovanjem gosti starejše krajane KS Podbočje, stare nad 75 let. V  soboto,… Beri dalje ->

PRVI OBISK TUTORJEV

TUTORSTVO (zaščitništvo) Tudi v letošnjem šolskem letu se bo na šoli izvajalo zaščitništvo oz. tutorstvo. Tutorstvo je druženje med najmlajšo in najstarejšo generacijo, torej med učenci 1. ter 8. in… Beri dalje ->

POHOD MED JESENSKIMI POČITNICAMI

V petek, 2. 11. 2018, so člani DPM Podbočje ob 9. uri izvedli za učence OŠ Podbočje jesenski pohod v Gazice. Izpred šole smo se odpravili ob 9. uri. Po… Beri dalje ->

GLEDALIŠKA PREDSTAVA, 7. – 9. RAZRED

BILI SMO V GLEDALIŠČU V torek, 23. oktobra 2018, so imeli učenci od 7. do 9. razreda kulturni dan. V Kulturnem centru Janeza Trdine v Novem mestu so si ogledali… Beri dalje ->

DNEVI DEJAVNOSTI V 1. RAZREDU, SEPTEMBER, OKTOBER

5. 9. 2018 Športni dan: Plavanje Prvošolci so se zelo razveselili, ko so izvedeli, da bomo že tretji šolski dan preživeli na bazenih Term Čatež. Uživali so na gusarski ladji,… Beri dalje ->

NEKOČ IN DANES – DELAVNICE OB TEDNU OTROKA IN TEDNU KULTURNE DEDIŠČINE

V četrtek, 4. 10. 2018, so na OŠ Podbočje potekale v okviru Tedna otroka in Tedna kulturne dediščine delavnice na temo Nekoč in danes. Otroci so lahko izbirali med… Beri dalje ->

ŠPORTNI DAN “POHOD”, 1. – 9. RAZRED

V sredo, 3. 10. 2018, smo imeli z učenci naše šole športni dan, ki je bil namenjen pohodništvu. Odpravili smo se na Gorjance, in sicer na 964 m visok Miklavž… Beri dalje ->

ŠPORTNI IN NARAVOSLOVNI DAN “ZASE SKRBIM, ZDRAVO ŽIVIM”, 1. – 9. RAZRED

V soboto, 29. 9. 2018, so imeli učenci od 1. do 3. razreda naravoslovni dan, učenci od 4. do 9. razreda pa športni dan na temo ZASE SKRBIM, ZDRAVO ŽIVIM…. Beri dalje ->

TEHNIŠKI DAN NA SREDNJI ŠOLI GRM NOVO MESTO – CENTER BIOTEHNIKE IN TURIZMA

Učenci 8. in 9. razreda so se udeležili dneva odprtih vrat na srednji šoli Grm Novo mesto. Dijaki in zaposleni so predstavili izobraževalne programe, kamor se lahko vpišejo devetošolci. Učenci… Beri dalje ->

ŠPORTNI DAN “PLAVANJE”, 1. – 9. RAZRED

V sredo,  5. 9. 2018, smo za učence od 1. do 9. razreda organizirali športni dan. Odpravili smo se v Terme Čatež, ker pa temperature ta dan niso bile prav… Beri dalje ->

TEHNIŠKI DAN “MOBILNOST”

Naši devetošolci so se aktivnosti v ŠC Krško udeležili v ponedeljek, 17. septembra 2018. Najprej so prisluhnili vsebinam o varnosti v prometu Zavoda Varna pot. Slišali so zgodbo osebe, ki… Beri dalje ->

OGLED PARKA VOJAŠKE ZGODOVINE

V soboto, 15. septembra 2018, se je 13 učencev naše šole udeležilo ekskurzije v Pivko. Pod strokovnim vodstvom so si ogledali Park vojaške zgodovine, ki je učence navdušil s svojimi… Beri dalje ->

OBISK VALVASORJEVE KNJIŽNICE KRŠKO

Ponedeljkovo jutro, 17. septembra, se je za naše sedmošolce začelo nekoliko drugače. Namesto v učilnici so dve šolski uri preživeli za zidovi nekdanjega samostana, kjer domuje Valvasorjeva knjižnica Krško…. Beri dalje ->